FANDOM

Aģāri, izbēgušie

Piederība

Neitrāli

Galvaspilsēta

Alda Are

Rases līderis

Estrandagars

Skaits

10.000

Valodas

Harāči (dzimtā)
Elfuruna (svešvaloda)
Vispārējā (svešvaloda)

Dzīves ilgums

sākot no 150 gadiem

Ārējais Izskats

Augstums

237cm (Vīrieši)
228cm (Sievietes)

Acu krāsa

Balta, zila

Ādas krāsa

Zila, violeta

Matu krāsa

Melna, brūna, balta, zila

Aģāri ir izdzīvojušo Paravelu klans, kuri pameta viņu mājas Paravelā. Pašlaik viņi ir apmetušies uz dzīvi Kaalla salā.

Vēsture Edit

Aģāri ir senākais no Paravelu klaniem. Tieši aģāru klans bija pirmais, kurš atklāja maģiju. Izmantojot to paraveli radīja plašu un brīnumainu sabiedrību.
Planēta, uz kuras dzīvoja paraveli patiesībā bija milzīgs vulkāns, kuram izvirstot planēta kļūtu neapdzīvojama. Tādēļ paraveli izgudroja mēnessmašīnu, izmantojot kuru var paredzēt ne tikai planētu stāvokli un ceļot laikā, bet arī regulēt vulkāna darbību.
Paravelu kultūras ziedu laikos Paravelā ieradās dēmoni, kuri piedāvāja trim paravelu klaniem pievienoties tiem. Ja paraveli pievienotos dēmoniem tie saņemtu gudrību un neizmērojamu varu un spēku, bet ja ne - tie mirtu. Lai tas viss izklausītos ticamāk dēmoni padarīja mēnessmašīnu darboties nespējīgu. Arčeda dēls Estrandagars brīdināja visu triju klanu vadoņus par to, neizmērojamu ļaunumu, kuru tie nodarīs pasaulei, ja viņi pievienosies dēmoniem, taču neviens no vadoņiem viņam neticēja. Tomēr daži aģāri viņam uzticējās un pievienojās viņam. Lai izbēgtu no planētas viņi nozaga vienu no kosmosa kuģiem un izbēga no Paravelas. Dēmonu pacietības mērs bija pilns un atriebjoties par izbēgušajiem tie iznīcināja Paravelas paliekas un lielāko daļu Paravelu rases.
Pēc vairākiem tūkstošiem gadu ceļojot kosmosā aģāru kosmosa kuģis salūza un tie nolaidās uz Kaalla salas, Dam Targātā, kur tie cenšas atgūties no senā notikuma.

Kultūra Edit

Valodas Edit

Aģāru attīstības līmenis laikā, kad tie dzīvojā Paravelā bija tika augsts, ka tie sāka dot priekšroku nevis mutiskai, bet gan telepātiskai saziņai, tādējādi radot valodu, kuru tie sauc par Harāči. Šai valodai ir neparasta rakstība - tā tiek pierakstīta izmantojot auklas, kurām tiek sasieti mezgli. Viena aukla atbilst vienam teikumam. Nolaižoties uz Dam Targātas tie sastapās ar mutiskām valodām. Pagāja ilgs laiks, līdz tie iemācījās arī mutiskās valodas, lai pārējās rases spētu sazināties ar tiem.

Also on FANDOM

Random Wiki