FANDOM

Aldermars
[[Aldermars|250px]]

Tituls

< Pūķu karalis >

Dzimums

Vīrietis

Rase

Pūķis

Statuss

Miris

Radinieki

Saleims Negaldērs (dēls)
Adeja (meita)
Drēvora (māte)
Freja (māsa)

Aldermars (tulk. no Elfurunas Tas, kas zaudējis cieņu) bija pirmais un pēdējais pūķu karalis. Viņš bija pūķu koncila priekšsēdētājs.

Biogrāfija Edit

Jaunība Edit

Aldermaru radīja Drēvora. Viņš bija pirmais no visiem pūķiem. Aldermars vienmēr ienīda savu māsu - Freju, jo viņa vienmēr bija mīlētāka par pārējiem.

Pūķu savienība ar elfiem Edit

Frejai elfi ļoti patika. Viņa ar tiem nodibināja labas attiecības un pasauca pārējos pūķus. Aldermars negribēja uzticēties elfiem. Tā kā visi pārējie pūķi bija nodibinājuši labas attiecības ar tiem, tad arī viņš pievienojās pārējiem. Visu šo laiku viņš tikai aizstāvēja elfus un palīdzēja tiem karā.

Svētinges cīņa Edit

Pēc Elglorei iznīcības Drolondors ieradās Dam Targātā. Aldermars zināja, ka viņš ir ļauns un devās viņu nogalināt. Drolondors ar savu spēcīgo maģiju lika Aldermaram kļūt par viņa sabiedroto. Aldermars, tad pavērsās pret pūķiem un atņēma tiem saprāta spējas (izņemot pūķu koncilam). Viņš lika pūķu koncilam uzbrukt saules akmenim, diemžēl viņiem šis rīkojums bija jāpilda, jo pūķu karaļa teiktais tiem ir likums. Tā rezultātā kontinenti sadalījās, lielākā daļa zemes applūda, elfu rase gandrīz pilnībā tika iznīcināta. Tāpat tam bija arī daudzas citas sekas. Pēdējā cīņā Freja viņu nogalināja par ciešanām, kuras viņa bija spiesta nodarīt elfiem.

Also on FANDOM

Random Wiki