FANDOM

Anators, dabas mīlis

Tituls

< Dabas aizbildnis >

Dzimums

Vīrietis

Rase

Titāns

Statuss

Gars

Radinieki

Nav

Anators bija viens no vecākajiem titāniem. Drolondors Augstais tēvs sauca viņu par savu brāli. Redzēdams, ka titāni, kuri radījuši šo pasauli pamazām to pamet viņš devās to apmeklēt. Lai gan viens no četriem titāniem šeit vēl dzīvoja tam bija pilnīgi vienalga par to, kas šeit notiek. Viņš ir visas dzīvās dabas aizbildnis un daudz kā radītājs. Kad viņš uzzināja, ka Elglorei ir iznīcināta viņš ļoti pārdzīvoja, bet vēlāk, kad ieradās Drolondors viņš izdarīja pašnāvību.

Biogrāfija Edit

Anatoru tāpat kā pārējos titānus radīja Drolondors Augstais tēvs. Viņš vienmēr ļoti labi pazina Ščiru. Kad tika iznīcināta Elglorei viņš par to ļoti pārdzīvoja, bet vēlāk viņš noskaidroja, ka pie tā bija vainīgs Ščirs. Kad Drolondors ieradās un aizsāka svētinges cīņu viņš saprata, ka Ščirs ir iemiesojies Drolondorā, bet kad Drolondors aicināja viņš atdalīja garu pasauli no Dam Targātas, lai tā netiktu iznīcināta, jo Dam Targātu varēja iznīcināt tikai iznīcinot šo plakni. Šī darbība viņam prasīja pārāk daudz spēka un viņš mira kaut kur starp portāliem. Viņa līķis tā arī nekad netika atrasts, bet viņa mīlestības pret Dam Targātu dēļ viņa gars vēl joprojām dzīvo uz tās.
Pēc savas nāves viņš kļuva par Drēvoras acs (maģijas pastāvēšanas plaknes) valdnieku.

Piezīmes Edit

  • Vairākos avotos minēts, ka viņa spēks ir dabas spēks.
  • Pastāv hipotēze, ka Anators varētu būt Ščira un Drolondora trešais brālis.
  • Anatoram nepatīk orki.
  • Anators vienmēr par savām mājām uzskatījis Ašaneli.

Also on FANDOM

Random Wiki