FANDOM

Antāls Gelmatels, pusasinis

Tituls

< Elfu lords >

Dzimums

Vīrietis

Rase

Elfs

Statuss

Dzīvs

Radinieki

Šulīcija (māte)
Melgors (tēvs) Astūlija (tante)

Antāls Gelmatels ir elfu karalis, reizēm zināms arī kā lords.

Biogrāfija Edit

Jaunība Edit

Antāls piedzima 7. gadā PR. Viņa tēvs ir Elfs, bet māte - Nemirusī. Kad viņa māte uzzināja par grūtniecību viņa gribēja no bērna atbrīvoties, bet Antāla tēvs to aizliedza. Kad bērns piedzima abi vecāki norunāja, ka bērns dzīvos pie tēva un patiesību viņam nestāstīs. Lai gan viņa bērnība bija pārtikusi, bet tā nebija laimīga. Viņu skolā daudzi apsmēja par to, ka viņš ir pusasinis, lielākā daļa cilvēku ar viņu nekomunicēja un izvairījās no viņa. Viņam bija sajūta, ka tēvs viņu īsti nemīl, viņam nekad nepietika mīlestības. Viņa labākais draugs bija Van Darins, bet vēlāk viņš lika viņam kaunēties par to, ka viņš pastāv. Vēlāk draudzība tika atjaunota, tikai tāpēc, ka iepriekšējā bija laba.

Kāpšana tronī Edit

Kad Antālam bija tikai 14 gadu viņam pateica, ka viņa tēvs saslima un nomira ar sērgu, lai gan patiesībā viņš mira, kad kāda ēka uzgāzās viņam virsū. Antāls nespēja beigt skolu, jo viņam bija jākļūst par elfu karali. Kad viņa māte uzzināja par tēva nāvi viņa devās pie Antāla un paralēli vadīja elfus un nemirušos 6 gadus. Kad viņam bija 18 gadu māte viņu pameta tēvijas kara dēļ. 18 gadu vecumā viņš kļuva par pastāvīgu karali.

Citāti Edit

  • Jūs nevarat pastāvēt pasaulē, kura pastāv pateicoties maģijai, neizmantojot to.
  • Tikai mēs esam vainīgi pie tā, ka pasaule ir izpostīta.

Also on FANDOM

Random Wiki