FANDOM

Bukenbruka forts ir apdzīvota vieta Tetisas dienvidrietumu daļā. Tas ir būvēts no koka un akmeņiem un ir pēdējā saulu apdzīvotā vieta šajā karaļvalstī.

Vēsture Edit

Savulaik šeit atradās Lorda Bukenbruka mājas. Pēc tam, kad Tetisas pilsoņu kara laikā tās tika iznīcinātas viņš šeit uzcēla nelielu nosargātu ciematu, kurā apmetās viņa atbalstītāji. Lai gan pats Bukenbruks nomira viņa atbalstītāji šeit vēl turpināja dzīvot. Līdz ko vilkači nokļuva Tetisā lielākā daļa šejienes iedzīvotāju mira uzbrukumos, bet tie spēja izdzīvot un saglabāt savu cilvēcību. Pēc šī notikuma šejinieši necenšas uzturēt attiecības ar apkārtējiem.

Iedzīvotāji Edit

Iedzīvotāji šeit turpina saglabāt savu kultūru un tradīcijas. Tiem nav nekādu atšķirību no pārējiem sauliem. Viņi uzskata, ka Tetisas siena būtu jānojauc, bet Zarosai jāsaglabā Tetisas neatkarība. Tāpat pēdējā Zarosiešu apmeklējumā iedzīvotāji paziņoja, ka viņi būs pateicīgi par palīdzību, bet viņi negrasās sagraut Tetisu vai doties uz Zarosu.

Ģeogrāfija Edit

Forts ir stipri nocietināts. Tas atrodas ap 10 metrus augsta kalna galā un ap to ir izrakts aizsarggrāvis, kurš divās vietās savienots ar tuvējo upi. Fortam ir arī paceļamais tilts un priekšpils. Iekšpusē ir vairākas dzīvojamās mājas, kuras ir izvietotas ap centrālo laukumu, kur cilvēki tirgojas ar to, kas tiem ir. Tur atrodas dažādas biežāk apmeklētākās iestādes. Lielu daļu forta aizņem dārzi.

Also on FANDOM

Random Wiki