FANDOM

Bukenbruku ģimene (tulk. no vispārējās val. - gods un lepnums) bija ietekmīga saulu ģimene. Gandrīz visu ģimenes locekļu likteni ievērojami ietekmēja orku kari.

Ģimenes locekļi Edit

  • Argadāns Verders - Viņš bija Oskara IV dēls, Oskara V un Lorda Bukenbruka (Seniora) tēvs. Oskars IV mira medībās, tādēļ Oskara brālis Mareks kļuva par Argadāna audžutēvu un faktisko valsts vadītāju. Kad Mareka sievai piedzima dēls - Ternass Mareks pavēlēja viņu nogalināt, bet viņu izglāba viņa māte, kura lika viņam bēgt no pils. Vēlāk viņa mātei par šādu rīcību (kura tika uzskatīta par savas valsts nodevību) tika izpildīts nāvessods. Pēc tam Argadāns mainīja savu vārdu un visu atlikušo dzīvi strādāja par zemnieku kādā no neskaitāmajām Galādijas zemnieku saimniecībām.
    • Oskars V - Oskars V jau no bērnības bijis spītīgs un vēlējies atgūt to, kas kādreiz viņa ģimenei ir piederējis un viņa tēvs to saprata. Oskars V pameta mājas un devās uz Galādiju, kur viņu adoptēja kāda dižciltīga ģimene. Vēlāk viņš apprecēja Stretī princesi un kļuva par Stretī valdnieku. Viņš daudz naudas patērēja, lai uzturētu savu galmu un būvētu arhitektūras meistardarbus, bet Stretī armijai viņš nepievērsa uzmanību kā rezultātā viņš bija spiests nodot deviņas karaļvalstis, lai izdzīvotu karu, bet beigu beigās viņa karaļvalsti sagrāva pārējās karaļvalstis un viņš tika sagūstīts kā karagūsteknis.
    • Lūcija Verdere - Lūcija bija Stretī princese, kuru apprecēja Oskars V. Viņa nekad nebija bijusi uzticīga savam vīram. Izdzirdējusi par tuvojošiem kariem viņa bēga uz tobrīd sauliem nezināmu kontinentu - uz Deloniru, kur viņa nodibināja pilsētu, kura līdz mūsdienām ir lielākais Alianses nocietinājums austrumu kontinentā.
    • Lords Bukenbruks (Seniors) - Armīna un Lorda Bukenbruka (Juniora) tēvs. Viņš bija karaļa Ternasa padomnieks kara jautājumos, bet orku karu laikā viņš mira.
    • Žanna Bukenbruka - Armīna un Lorda Bukenbruka (Juniora) māte, Lorda Bukenbruka (Seniora) sieva.

Piezīmes Edit

  • Oskars IV nav uzskatāms par tiešu Bukenbruku ģimenes locekli, kaut gan viņš ir tās sencis.
  • Lai gan ģimenes nosaukums ir Bukenbruku ģimene, dažu ģimenes locekļu uzvārds ir Verders/e.

Also on FANDOM

Random Wiki