FANDOM

Cerivēri, no maģijas atteikušies

Piederība

Sargātāji

Galvaspilsēta

Mercenfelde

Rases līderis

Augstais vadonis Mercenfelds

Skaits

vismaz 18.350

Valodas

Elfuruna (dzimtā)
Vispārējā (svešvaloda)

Dzīves ilgums

700 gadu - nemirstīgs

Ārējais Izskats

Augstums

200cm-221cm (Vīrieši)
193cm-214cm (Sievietes)

Acu krāsa

Koši zila

Ādas krāsa

Tumšzaļa-zila-violeta un visas šo krāsu variācijas

Matu krāsa

Zila, zaļa, balta un visas šo krāsu variācijas

Cerivēri (tulk. no Elfurunas - tie, kas dzīvo saskaņā ar dabu) ir elfu apakšrase. Rase radusies no bijušajiem Dižajiem elfiem, kuri atteikušies no maģijas, lai saglabātu mieru un stabilitāti pasaulē.

Vēsture Edit

Cerivēri radušies pateicoties Saleimam Negaldēram. Pēc svētinges cīņas viņš rosināja elfus atteikties no maģijas, jo tā viņus novedusi līdz svētinges cīņai un izpostījusi pasauli. Šie elfi ir nolēmuši pievērsties dabai un izmantot tās enerģijas, lai vairotu pasaulē mieru un harmoniju. Šie elfi apmetās vietā, kur elfi radušies un kuru elfi apdzīvojuši kopš to pirmsākumiem. Pārējie elfi viņus pameta un pat ņirgājās par viņiem. Šie elfi nosauca sevi par cerivēriem par gofu Admirālim Elmeiram, kurš nogalināja mirušo karali. Cerivēri noslēdzās un uzcēla tādu mūri, kuram garām tikt nevar, un kas izolēja Skoni uz 4 000 gadu. Šajā laikposmā cerivēri iesēja Negaldēru, lai izvairītos no citām Termogara izriasītām katastrofām.
Kad Alianses biedri, kurus vadīja elfi masveidā sāka uzbrukt cerivēriem no visām pusēm tie negribīgi pievienojās Sargātājiem, kuri viņiem palīdzēja izdzīvot šajā cīņā. Kopš tā brīža nekas nav mainījies. Cerivēri vēl joprojām pārsteidzošā kārtā uzņem Alianses biedrus Skonē, bet līdz ko viņi uzbrūk viņi tiek nogalināti. Tāpat viņiem ir liegta pieeja Astūlijai, kura nosaukta par godu Saleima Negaldēra sievai - Astūlijai.

Kultūra Edit

Pēc svētinges cīņas cerivēri saglāba visu, ko vien varēja, lai saglabātu savu identitāti, jo viņi elfiem vairs neuzticējās. Cerivēri savāca lielāko daļu rūnu, artefaktu un pat apmetās uz dzīvi vietā, kur elfi radās. Viņi to darīja, jo uzskatīja, ka tas viss ir svēts, sargājams un saudzējams.

Reliģija Edit

Pamatraksts: Tonko
Cerivēri ir pievērsušies dabai, tāpēc viņu reliģija ir cieši saistīta ar to. Cerivēru reliģija tiek saukta par Tonko. Tajā ir dažādas dievības, kuras balstītas uz dzīvniekiem vai augiem dabā.

Valodas Edit

Cerivēru dzimtā valoda ir elfuruna, jau kopš to sākotnes. Lai gan šo 10 000 gadu laikā daudz kas valodā ir mainījies, proti - radies jauns dialekts, valoda kurā viņi runā vēl joprojām tiek uzskatīta par elfurunu. Tāpat bez šīs valodas viņi prot arī vispārējo valodu.

Arhitektūra Edit

Cerivēru arhitektūrā dominē kokmateriāli un marmors. Lai gan daudzas viņu būves atrodas kokos vai zem zemes, tajās, kuras atrodas virs zemes dominē šie divi elementi. Marmors, lielāko daļu sastopams dekortīvajā apdarē, ēkās, kas paredzētas skaistumam un tempļos, pilīs utml. Kokmateriāli biežāk tiek izmantoti būvējot vienkāršākas ēkas.

Also on FANDOM

Random Wiki