FANDOM

Cilvēki ir rase, kura apdzīvo Jārlandu un Deloniru. Pirms svētinges cīņas cilvēki ir sadalījušies divās grupās - Tnilokos un Saulos.

Vēsture Edit

Cilvēki ir radījušies no to elfu bērniem, kuru vecākiem tika atņemta atļauja burties. Elfu karalis lika atbrīvoties no visiem tādiem vājiem un kroplīgiem bērniem un pavēlēja tos izmest mežos.
Daži no viņiem izdzīvoja. 1 000 gadu pirms Svētinges cīņas daži no viņiem izgudroja Saules ticību. Tie, kas to pieņēma kļuva par Sauliem, bet tie, kas ne - par pagāniem un grēciniekiem uz mūžu. Sauli dibināja Svēto impēriju, bet tniloki palika dzīvojam ciltīs.
Kādu dienu Ķēniņš Tniloks dibināja Tanāriju. Lai tā būtu stipra viņš izpostīja otru tniloku valsti - Štērgremu. Valsts ātri izpletās un drīz vien tās robežas sasniedza saulu galvaspilsētu. Viņi aplenca to desmit gadus, tad tā padevās. Tniloki izlaupīja visu un nogalināja visus, kas tur dzīvoja. Par godu tam šī cilvēku pasuga tika nosaukta par tnilokiem. Pēc galvaspilsētas krišanas viņiem uzbruka saulu karaspēks. Tie ātri uzveica tnilokus. Tniloki lūdza palīdzību elfiem apmaiņā pret uzticību uz mūžu. Asiņainajās cīņās sauli iznīcināja lielāko daļu no tniloku rases. Kopš tā laika tniloki ir pievienojušies Aliansei, bet sauli - radījuši paši savu frakciju - Sargātājus.

Also on FANDOM

Random Wiki