FANDOM

Dam Targāta (tulk. no Elfurunas - Skaistā zeme) ir 3. no 10 planētām Aluronas sistēmā.

Ģeogrāfija Edit

Dam Targata nos.png

Karte

Dam Targāta sastāv no trim kontinentiem - Surnutas ziemeļos, Jārlandas austrumos un Deloniras rietumos. Uz ziemeļiem no Surnutas atrodas Ziemeļjūra, uz austrumiem no Jārlandas un uz rietumiem no Deloniras - Baltā jūra, bet pārējās teritorijas aizņem Vidusjūra. Planētai ir trīs pavadoņi - Halādija, Berūna un Kaidvings. Kādreiz planētai bija arī ceturtais pavadonis - Dailenis, bet tas tika iznīcināts.

Vēsture Edit

Radīšana Edit

Aluronas sistēmas radīšanā piedalījās tikai četri titāni, kas bija mazāk nekā parasti. Šie titāni bija Tarlorns, Grēla, Drēvora un Daolings. Titāni jau bija radījuši visas tagadējās planētas izņemot Dam Targātu, kad tie prieka pēc nolēma radīt arī Dam Targātu. Dam Targāta ir radīta 200 000 gadu atpakaļ.
Vispirms planētas radīšanā piedalījās Tarlorns, kurš to radīja no sava sestā pirksta. Grēla ar savu dvašu uzbūra planētai divas cepures (ledus klātas teritorijas pie poliem). Daolings pamudināja Drēvoru pievienoties viņam nepalīdzēt planētas radīšanā, jo viņam šī ideja likās slikta. Viņam šķita, ka planēta, kura radīta prieka pēc, nevis šāda uzdevuma dēļ var prieka pēc nest arī kādu ļaunumu. Abi to arī pateica Tarlornam un Grēlai. Drēvora vēlāk tomēr nolēma palīdzēt planētas radīšanā un deva tai maģiju un uguni. Dodot planētai maģiju tā nezināmā veidā nokopējās divās planētās. Šī otra arī ir mūsdienu Dam Targāta, bet vecā bija garu pasaule. Viņi nolēma, ka veco planētu izmantos kā skici, kuru izmantojot varēs veidot Dam Targātu.
Daolings redzēdams, ka visi piedalās planētas radīšanā arī nolēma tiem palīdzēt, lai planēta kļūtu apdzīvojama- viņš deva tai gaisu. Tad viņš aizgāja un nekad neatgriezās. Tarlorns kopā ar Grēlu pēc tam deva planētai arī dzīvību. Visi titāni pameta Aluronas sistēmu, bet Tarlorns palika, lai spētu sekot līdzi notikumiem. Līdz -1700 gadā viņš pameta planētu redzēdams elfus atkarīgus no maģijas.

Elfu ēra Edit

Pirmā sapratīgā rase bija dižie elfi. Sākotnēji tie bija zināmi kā Dvēsļu elfi. Tie tika radīti izmantojot Saules gaismu un maģiju. Tie izskatījās, ka spīdīgas, baltas spāres. Drēvora daļu no tiem radīja par pūķiem. Pūķi bija vissaprātīgākā un gudrākā no visām rasēm. Tie vienmēr atbalstīja elfus un bija to pusē. Elfi, savukārt bija izveidojuši karaļvalsti mūsdienu Jārlandas teritorijā. Viņi bija varenākā no visām rasēm. Savulaik vairākiem elfiem piedzima vāji un kroplīgi bērni, kurus elfu lords pavēlēja atstāt mežos. Kļuvuši patstāvīgi, tie drīz vien radīja saules ticību un sadalījās divās daļās - tnilokos (neticīgajos, pagānos) un saulos (ticīgajos). Viņu starpā radās nesaskaņas, kuras izraisīja karu kā rezultātā radās jauna frakcija - Sargātāji, pie kuriem tobrīd piederēja tikai sauli.
Ar laiku elfi bija kļuvuši atkarīgi no maģijas. Pēc Elglorei iznīcības (pēc kuras izdzīvoja tikai divi titāni - Drolondors un Arators) ieradās Drolondors, kurš gribēja izmantot elfus, lai pakļautu šo planētu. Aldermars (pūķu karalis) gribēja viņu nogalināt, bet Drolondors izmantojot savas maģijas spējas viņu pakļāva sev. Sākās svētinges cīņa, kuras laikā elfu sabiedrība sadalījās trīs daļās - jaunajos elfos, cerivēros un nemirušajos. Tās laikā Dam Targāta pārstāja rotēt ap savu asi, tās kontinenti sadalījās trijos, kuru centrā atradās vulkāns - Termogars un tika iznīcināts viens no tās pavadoņiem - Dailenis.

{{{header}}}
{{{body}}}

Also on FANDOM

Random Wiki