FANDOM

Dižkalnu klans

Piederība

Sargātāji

Galvaspilsētas

Dižkalne

Pārvaldniecība

Vienotības koncils

Klani

zemesdzīļu klans
ezerlauku klans

Dižkalnu klans bija klans pār kuru valdīja Tramerins. Viņam bija trīs dēli - Sazilons, Darudins Dižkalnis un Toradins Ezerlauks. Sazilons vēlējās izveidot varenu rūķu karaļvalsti un pakļaut visas pārējās Sargātāju rases, Darudins vēlējās visu rūķu vienotību un tradīciju saglabāšanu, bet Toradins vēlējās pievienoties Aliansei, jo tobrīd Sargātāji atradās uz naža asmens.
Vēlāk kāda brāļu strīda rezultātā Darudins atņēma tēvam nemirstības kroni, kā rezultātā sākās karš un Dižkalnu klans sadalījās trijos jaunos klanos - melno rūķu klanā, kuru vadīja Sazilons, zemesdzīļu klanā, kuru vadīja Darudins un ezerlauku klanā, kuru vadīja Toradins. Kara sākumā, kad visi trīs klani atradās Dižkalnē Sazilons mēģināja atņemt Darudinam nemirstības kroni, tādēļ viņš tika padzīts no Dižkalnu klana. Pēc dēmonu izsaukšanas Sazilons atņēma ezerlauku klanam lielu skaitu tā biedru, kuri pēc tam kļuva par viņa vergiem un atņēma Darudinam nemirstības kroni, pats pēc tam to zaudēdams dēmoniem. Kad Sazilons uzbruka atlikušajai ezerlauku klana daļai, lai to nogalinātu Darudins piedāvāja Toradinam apmesties Dižkalnē, tādējādi ezerlauku klans varētu izbēgt no sakāves, bet Toradins lepnības un aizspriedumu dēļ atteicās. Klana biedri uzzinājuši, ka tiem ir iespēja apmesties Dižkalnē aši pameta savu vadoni, kurš palika cīnīdamies pret tumšajiem rūķiem viens pats, kā rezultātā viņš nomira. Pēc tam, kad ezerlauku klans apmetās zemesdzīļu klana pārvaldītajās zemēs viņiem bija jāklausa zemesdzīļu klans. Vēlāk Darudins piedāvāja izveidot vienotības koncilu, pēc kura izveides abiem klaniem bija vienādas tiesības un pienākumi, tādējādi stimulējot rūķu sadarbību un vienotību.

Also on FANDOM

Random Wiki