FANDOM

Dorins Selutabs, nodevējs

Tituls

< Nodevējs >

Dzimums

Vīrietis

Rase

Jūds

Statuss

Dzīvs

Radinieki

Aldīne Selutaba (pusmāsa)
Sers Drufs (patēvs)
Kentera Selutaba (pamāte)

Dorins Selutabs ir tagadējais jūdu līderis. Viņš lika pakārt iepriekšējo līderi par to, ka tas nenovērtēja Dorina darbu.

Biogrāfija Edit

Jaunība Edit

Viņa māte bija pareģe, kad viņa dzemdēja savu bērnu viņa redzēja briesmīgas vīzijas, tāpēc tad, kad Dorins piedzima viņa to ielika silītē un silīti ielika jūrā. Bērns tika izskalots krastā pie Zarosas. Zarosas princese paņēma bērniņu un tā kā viņas tēvam nebija mantinieka, tāpēc viņš kļuva par princi.

Princeses bildinājums Edit

Dorins kļūdams pieaudzis kļuva par Zarosas karali. Drīz vien viņš iemīlējās Zarosas princesē un tāpēc viņu bildināja. Diemžēl viņa savu aizspriedumu dēļ viņam atteica, kaut gan arī pati viņu mīlēja. Šo savu rīcību viņa vēlāk rūgti nožēloja. Dorins pārdzīvodams par šādu viņas rīcību nezināja ko iesākt, viņš bija domājis pat par pašnāvību. Drīz vien viņā sāka runāt viņa iekšējā balss, kura lika viņam nedarīt pašnāvību, bet gan nogaidīt un vēlāk atriebties. Dorins izputināja Zarosu, izzaga visu tās naudu un pēcāk aizbēga uz Surnutu. Princese Aldīne, tad arī kļuva par pirmo valsts vadītāju - sievieti cilvēku vēsturē.

Kļūšana par alķīmiķu savienības līderi Edit

Līdz ko Dorins nokļuva Surnutā viņš uzreiz devās pie jūdiem, jo visu mūžu bija zinājis, ka ir nedaudz citādāks kā sauli. Grāfs Sidnils bija sarūgtināts par sliktu alķīmiķu savienības darbu, jo tas nav vainagojies ar panākumiem. Dorins uzzinājis, ka grāfs meklē jaunu iestādes vadītāju uzreiz pieteicās šim amatam, laimīgas sakritības rezultātā Dorins kļuva par tās vadītāju. Viņš jaunā sērgas izgudrošanā ielika daudz savu pūļu un naudas un beidzot tā tika iedarbināta testa režīmā. Tieši tajā pašā nedēļā Grāfam Sidnilam paziņoja, ka Alianses līderiem nepatīk šāda veida iestādes darbība, tāpēc tā ir jāslēdz. Pretējā gadījumā viņi tiks izslēgti no Alianses.

Apvērsums Edit

Grāfs Sidnils izmeta Dorinu no iestādes vadītāja amata un tajā iecēla Neli Kveltu. Viņas uzdevums bija iestādes darbu lēnām apstādināt, līdz to tiešām var darīt. Šādas Grāfa rīcības dēļ sarūgtinātā Dorina iekšējā balss atmodās un tā viņam pavēlēja izdarīt ļaunus darbus.
Dorins piekukuļoja Neli un (neoficiāli) kļuva par alķīmiķu savienības vadītāju. Viņš sāka intensīvi strādāt pie jaunās sērgas izveides, bet saprazdams, ka tuvākajā laikā viņa darbs nevainagosies ar panākumiem viņš pievērsās citam - ātrākam ierocim. Devies uz Melno ieleju viņš atmodināja atbrīvotāju armiju un lika tai virzīties Sebukartebas virzienā un atmodināt Mirušo karali. Pēc 7 dienām saspringtu cīņu armija sasniedza Sebukartebu un tajā pašā dienā Grāfs Sidnils tika pakārts, jo Dorinam šķita, ka viņš nav novērtējis viņa darbu un vēlējās to iznīcināt savai labpatikai. Viņš Grāfa Sidnila pakāršanu interpretēja tā, ka tieši viņš ir vainīgs pie tā, ka jūdu galvaspilsēta tika iznīcināta, daudzi jūdi nogalināti un Mirušo karalis atmodināts, kaut gan pats bija visu to izraisījis. Pēc tam viņš kļuva par jūdu līderi.
Cīņas laikā tika iznīcinātas arī Tumšās katakombas, kuras atradās zem pilsētas. Pilsētai sagrūstot iegruva arī katakombas, kas izraisīja pudeļu, kurās atradās jaunā sērga saplīšanu, tādējādi jaunā sērga tika atbrīvota, kā rezultātā jūdiem bija jāpamet Surnuta. Visu šo noziegumu dēļ jūdi tika patriekti no Alianses.

Bēgšana no Surnutas Edit

Dorins sāka bēgt no Surnutas, līdzi ņemot arī savu tautu. Viņš sūtīja sūtņus uz Zarosu, lai tie uzzinātu, vai Aldīne atļaus jūdiem palikt uz dzīvi tur. Sūtņi atgriezās ar bēdīgām ziņām, bet doties dziļāk Surnutā viņi nevarēja, tāpēc viņi gribēja kaut vai iziet caur Zarosas teritoriju, lai spētu palikt dzīvi.
Sasnieguši Zarosu, tās kareivji uztver jūdus kā armiju, kas vēlas iznīcināt Zarosas karalisti. Jūdi uz Zarosas pusi bija devušies bez papildspēkiem, jo nemirušo atbrīvotāju armiju šī sērga neietekmē. Jūdi lielā skaitā tika nogalināti un kaujā lielākā daļa no viņiem mira un Dorins tika sagūstīts.
Aldīne izvaicāja jūdu tautu par iemesliem, kāpēc viņi uzbrukuši Zarosai. Uzzinājusi patiesību viņa piesprieda Dorinam ieslodzīšanu pazemes cietumā un uzdeva jūdiem to apsargāt.

Ieslodzījums Haldngordā Edit

Dorins Selutabs tagad ir ieslodzīts Haldngordas pazemes cietumā par noziegumiem, kuri vērsti pret jūdiem un sauliem. Tā kā šajā cietumā nav neviena gaismas stara viņš kļuva akls un tā kā viņam acis vairs nebija vajadzīgas viņš Mirušo karaļa vārdā tās apēda un kļuva nemirstīgs.

Also on FANDOM

Random Wiki