FANDOM

Kentera Selutaba (pilnajā vārdā Lēdija Kentersēna Fardī Selutaba, Herkas grāfiene) bija Merila Selutaba un kalpones, Artunetas meita un Herkas grāfiene. Aldīnes Selutabas māte un Dorina Selutaba pamāte.

Biogrāfija Edit

Kāzas Edit

Merilam bija tikai viena meita - Kentera. Merilam vajadzēja kādu, kurš spētu vadīt valsti, bet viņš uzskatīja, ka Kentera to nespēs. 12 gadu vecumā viņš iepazīstināja Kenteru ar Princi Žaku. Tēva spiesta Kentera viņu apprecēja. Kentera nebija viņam uzticīga sieva, un viņai bija vairāki mīļākie, bet visi kā viens, viņu piekrāpa bagātības dēļ. Tā kā Žakam jau bija vairāk kā 50 gadu, viņš nomira, kad Kenterai bija 16 gadu. Viņu laulība ilga vien četrus gadus. Pēc viņa nāves Kentera bija gatava pat atteikties no troņa, bet to tā arī neizdarīja. Kad Kenterai bija 17 gadu viņa iepazinās ar bruņinieka dēlu, kurš bija kalējs. Merils bija kategoriski pret šādām attiecībām ar cilvēku no vienkāršās tautas. Uzzinājis, ka meitas draugs tomēr ir dižciltīgs Kenteras tēvs reaģēja un pat pats piedāvāja apprecēties, bet sapratis, ka viņš nav ne no viena no karaļnamiem viņš turpināja iebilst. Kad Kenterai bija 18 gadu Merils saprata, ka neko nespēj iesākt ar viņu attiecībām, un labāk tomēr saglabāt dinastiju, tāpēc viņš ļāva abiem precēties. Kentera apprecēja Seru Drufu jau nākamajā mēnesī.

Aldīnes dzimšana Edit

Jau pēc pavisam īsa laika (mazāk kā trīs dienas pēc kāzām) Kentera uzzināja, ka ir stāvoklī. Jau pēc četriem mēnešiem viņa dzemdēja vīram meitu - Aldīni.

Dorins Edit

Seram Drufam un Kenterai vairs nebija bērnu, tāpēc gan Drufs, gan arī Merils raizējās par to, kas pārmantos dinastiju. Pārsteiguma rezultātā Aldīne 8 gadu vecumā jūras krastā atrada izskalotu grozu, kurā iekšā bija bērns. Viņa to izcēla no ūdens un iedeva mātei, tā viņu nosauca par Dorinu par godu savam tēvocim Dorinam, pie kura viņa pavadīja lielāko daļu bērnības. Drufs nomira jauns - 41. gada vecumā, Drufam mirstot par valdnieku kļuva Dorins. Par valdnieku viņš kļuva 14 gadu vecumā, Kentera bija gribējusi kļūt par reģenti un pildīt pavēles viņa vietā, jo viņš nebija pilngadīgs. Būdams karalisviņš mainīja likumus sev par labu un paziņoja, ka nekāda reģente viņam neesot vajadzīga. Kentera ar Dorinu smagi sastrīdējās, tāpēc Kentera ar viņu nekad vairs netikās.

Nāve Edit

Drīz pēc tam, kad Dorins izputināja Zarosu un Aldīne kļuva par karalieni viņa pirmo reizi iemīlējās, tas bija Princis Žaks II, Prinča Žaka dēls, bet Kentera to nezināja. Princis Žaks izmantojot situāciju nogalināja Kenteru, jo viņš bija uzaudzis bērnu namā un viņš uzskatīja, ka tā ir Kenteras vaina. Par to Princis Žaks II tika pakārts.

Piezīmes Edit

  • Neviens izņemot Merilu un Artunetu nezin, kas ir Kenteras māte. Daži pat pieņem, ka viņa radīta izmantojot maģiju, tādā gadījumā Merils būtu noziedzinieks.
  • Kentera bija vienu gadu jaunāka par Seru Drufu.
  • Kentera ieguvusi savu vārdu no diviem cilvēkiem - Kentersēnas, kuras darbība noveda līdz Zarosas dibināšanai un kura izglāba to no orkiem un Fardī. Fardī bija cerivēre, kura izslavēta par savu taisnīgumu, apdomīgumu, izlēmību un spriešanas spēju, lai gan oficiāli cerivēru valdnieks bija cits viņa sprieda lielāko daļu lēmumu.
  • Kentera ir saīsinājums no vārda Kentersēna.

Also on FANDOM

Random Wiki