FANDOM

Šis raksts ir par Mercenfeldi (pilsētu), lai skatītu personību, lūdzu, skatiet šo rakstu: Mercenfelds.

Mercenfelde ir cerivēru galvaspilsēta un pils vienlaicīgi. Tā tika uzcelta pateicoties Mercenfelda aicinājumam to darīt, jo tobrīd viņam nebija pašam savas rezidences. Lai gan pilsēta formāli skaitās galvaspilsēta lielākā daļa iedzīvotāju par Cerivēru galvaspilsētu vēl joprojām uzskata Astūliju.

Ģeogrāfija Edit

Mercenfelde patiesībā atrodas nelielā bļodveida ielejā. Lai gan teikts, ka tā ir pilsēta, faktiski tā sastāv no divām lielām celtnēm - Zilā Sanktuma un ieejas. Zilais Sanktums vienlaicīgi ir gan Mercenfelda rezidence, gan arī svētnīca.

Ieejas promenāde Edit

Pilsētas ieejas promenāde ir milzīga. Ieejot atklājas milzīgi marmora vārti, ar augstiem torņiem abās to pusēs. Tālāk prmenāde faktiski ir vienkārši celiņš ar jumtu, kuru notur kolonnas. Visā promenādes garumā (izņemot vārtus) ir redzamas strūklakas.

Zilais Sanktums Edit

Zilais sanktums

Iespējamais pirmā stāva iekšskats

Izejot no Ieejas promenādes nokļūstam pie Zilā Sanktuma. Lai gan, lai ieietu milzīgajā ēkā mums jāaiziet uz tās otru galu, kur atrodas ieeja, jau šajā pusē var sajust šīs ēkas diženumu, kura rotāta ar dažnedažādiem ornamentiem utt. Ap ēku atrodas vairākas nojumes. Ieejot ēkā, tās centrā atrodas milzīga statuja, no kuras virsotnes tek spīdošs ūdens. Pirmajā stāvā ap to aug arī koki. Tā izskatās kā paradīze zemes virsū. Ēkai ir divi stāvi un arī tā ir no marmora.

Also on FANDOM

Random Wiki