FANDOM

Negaldera.jpg

Negaldēra ir pats lielākais koks pasaulē. Šī koka nosaukumam nav latviska izskaidrojuma, bet elfurunā tas nozīmē/apzīmē pilnību, skaistumu, paradīzi, Dievu. Koku apdzīvo cerivēri.

Etimoloģija Edit

Questionmark.png

Šī raksta daļa var nebūt patiesa, jo tā satur pieņēmumus.

Ievadā minēts, ka Negaldēra elfurunā nozīmē/apzīmē pilnību, skaistumu, paradīzi un Dievu. Iespējams patiesais koka nosaukums ņemts no latviešu valodas vārda negals, kas varētu apzīmēt to, ka kokam nākotnē varētu būt nelabas beigas, bet to nevar pierādīt. Tāpat nav zināms no kāda vārda atvasināta koka beigu daļa dēra.
Visticamākā versija ir tā, ka koks ieguvis nosaukumu no cilvēka, kas to iesēja Saleima Negaldēra uzvārda.

Vēsture Edit

1 000 gadus pēc svētinges cīņas Vidusjūras centrā ātri augošais vulkāns Termogars sabruka. Tas izraisīja milzīgas zemestrīces, vulkānu izvirdumus un slimības visā pasaulē. Cerivēru druīdi izpētīja, ka zem šīs vietas atrodas portāls uz planētas centru, kur šī vulkāna aktivitātes var izraisīt nestabilitāti un tādējādi saraut Dam Targātu tūkstošiem gabalos. Tāpat viņi izpētīja, ka planēta var neizturēt vēl vienu šādu katastrofu. Tāpēc Saleims Negaldērs (cerivēru druīdu līderis) šajā vietā iesēja koku, kas aizkavētu vulkāna veidošanos un svētīja to ar tauriņspārnu putekļiem, kas garantēja tam drošību un lielus izmērus. Pašlaik šis koks stāv šajā vietā jau 9 000 gadu un tagad vulkāniskā nestabilitāte zem tā aug. Tas var izraisīt vēl vienu kataklzimu, vēl lielāku kā iepriekš, jo tā kavējas jau vairākus tūkstošus gadu. Planētas stundas var tikt skaitītas kuru katru minūti, vai pat... sekundi.

Koka nozāģēšana Edit

Pirms 3 000 gadu Alianses līderi apsvēra iespējua koku brutāli nozāģēt, lai atbrīvotu kataklizmu tagad, citādi tā var kļūt par vēl lielāku, nekontrolējamu kataklizmu, ko neviens negrib pieļaut. Koku iesāka zāģēt tā rietumu pusē. Nezināmu iemeslu dēļ visi cilvēki, kas centās koku nozāģēt mira, tāpēc koka zāģēšanu pārtrauca. Šīs pēdas, no zāģeriem ir palikušas līdz pat šai baltai dienai. Paldies dievam tās nav bijušas tik iespaidīgais, lai traucētu koka augšanu.

Ģeogrāfija Edit

Milzīgais koks patiešām jāsauc par milzīgu. Tas aizņem apruveni 100 kvadrātkilometrus un tas turpina augt. Tāpat ap to ir izaugušas saknes un dažādi rifi. Koku apdzīvo cerivēri, kuri šo koku ir iestādījuši. Uz šī koka tagad jau aug vairāki citi koki un no tā virsotnes pat krīt ūdenskritumi. Tas tiek uzskatīts par vienu no šīs pasaules brīnumiem.

Also on FANDOM

Random Wiki