FANDOM

Orku kari (arī Orku invāzija) bija ģeopolitisks notikums, kura laikā orki devās uzbrukumā sauliem izraisot orku karus. Vēlāk gan, sākot ar ceturto karu šie kari kļuva par orku neatkarības atjaunošanas kampaņu.

Notikumi Edit

Kara rašanās cēloņi Edit

1014PS sākās Orku kari. Karus varēja izraisīt vairāki cēloņi vienlaikus, bet visticamākais scenārijs ir šāds. Drolondors izbēdzis no ieslodzījuma Termogara vulkānā devās uz Ali Toru, kas ir bijusī Orku mājvieta un planētu pār kuru tie valdīja. Viņš radīja portālu Nāves zemē, pa kuru viņš devās uz Ali Toru. Viņš nogalināja orku vadoni un piedraudēja, ka iznīcinās viņu zemi, ja viņi nepalīdzēs Drolondoram iznīcināt Dam Targātiešus, kuri to ieslodzījuši uz 1 000 gadiem. Tā kā orki neesot gribējuši, lai viņu zemi iznīcina viņi devās uzbrukumā Dam Targātiešiem.

Pirmais karš Edit

Orki Drolondora pakļauti devās uzbrukumā sauliem. Viņi iebruka varenās Galādijas karaļvalsts zemēs dodoties no neapdzīvotajām dienvidzemēm. Pirmā kara laikā orkiem izdevās tikai sadalīt Galādijas karaļvalsti septiņās dažādās karaļvalstīs.

Otrais karš Edit

6. gadus pēc pirmā kara sākās arī otrais karš. Šis karš bija dramatisks un gandrīz izpostīja Sargātājus pavisam.
Šoreiz orki uzbruka ar daudz lielāku armiju kā pirmajā karā. Vispirms tika sagrauta lepnā un pārticīgā Galādijas karaļvalsts, kurai iepriekšējā karā viss bija gājis secen. Pēc tam sauli bija pārbijušies, jo Galādijas karaļvalsts tika sagrauta ļoti īsā laikā budamā pati stiprākā karaļvalsts. Pēc tam Šorins Alnuzārs apvienoja visas saulu karaļvalstis, lai tās kopā uzveiktu orkus. Orki tika aizturēti un visas saulu karaļvalstis saglabājās stipras un varenas. Bēgļi no visām karaļvalstīm nodibināja jaunu karaļvalsti - Zarosas karalisti. Pareģojums vēstīja: Kad kritīs zvaigznes no debesīm, tad pēdējā stundiņa sitīs Sargātājiem.

Trešais karš Edit

Trešais karš aizsākās ar zvaigžņu lietu, kad vienā naktī no debesīm krita trīs zvaigznes. Diemžēl to redzēja retais. Kopš otrā kara bija pagājuši 3 gadi. Karš sākās nevienam nezinot. Orki slepus ievilinājās cilvēku zemēs un tad no aizmugures negaidīti uzbruka.
Orki apmetās Galādijā, kuru kara laikā pasludināja par galvaspilsētu. Pēkšņi viņi uzbruka vairākām karaļvalstīm, orki karā lēnām zaudēja, tāpēc Drolondors uzspridzināja viņu planētu gabalu gabalos, lai palielinātu viņu vēlmi karot un atriebties. Tas diemžēl neizdevās un orki vienu brīdi bija pat gribējuši pavērsties pret savu lordu ar Sargātāju palīdzību, bet viņiem tas neizdevās. Viena no sargātātāju karaļvalstīm piekrita palīdzēt orkiem ar informāciju, tādējādi orki vienā kaujā pēc otras guva uzvaru pār sargātājiem. Kad to uzzināja Sargātāju biedri viņi šo karaļvalsti iznīcināja, tādējādi orkiem šajā brīdī bija vēl lielāks pārspēks un viņiem bija vēl lielākas izredzes uzvarēt karu. Pēc tam Sargātāji no aizmugures iznīcināja orku nozīmīgāko cietoksni, bet tas kara gaitu tikai paātrināja. Orki izveidoja nometnes sagūstītajiem sauliem, kuras tie izvietoja Garu ezera krastos. Orki izpostīja vienu karaļvalsti pēc otras, līdz saglabājās tikai Zarosas karaliste. Tā orkiem padevās bez cīņas un pievienojās viņiem. Pēc kara viņi uzcēla mūri ap savu karaļvalsti un noslēdzās no pārējās pasaules. Pēc Trešā kara pār Sargātāju frakcija tika iznīcināta pavisam.

Ceturtais karš Edit

Karš sākās 22 gadus pēc trešā kara.
Ceturtais karš bija pirmais no kariem, kurā orki mēģināja atjaunot neatkarību un atbrīvoties no Drolondora gūsta. Tas notika pateicoties kādam orkam, kurš nekad dzīvē nebija dzēris no Garu ezera, kura ūdeni iedzerot jebkurš kļuva par Drolondora vergu. Šis orks izglāba orku jaundzimušos, kuri pēc tam viņa vadībā izmantojot Dvēsļu elfus nogalināja Drolondoru. Pēc šī kara orki atjaunoja neatkarību un nodibināja savu valsti Jārlandas dienvidu daļā.

Also on FANDOM

Random Wiki