FANDOM

Salendins ir koks Jārlandā. Šis koks ir pirmais koks, kas radies Dam Targātā, tāpēc tā apkārtnē ir sastopamas visas augu sugas un lielākā daļa dzīvnieku sugu. Tas aug Garu ezera dienvidu daļā. Elfi šo koku vienmēr ir uzskatījuši par svētu.

Līdz svētinges cīņai šis koks bija saistīts ar garu pasauli, bet kokam lūztot šī saikne zuda, tādējādi mirstīgās rases zaudēja iespēju nokļūt tur un iespēju iegūt nemirstību, lai gan gari vēl joprojām spēj pārvietoties starp pasaulēm. Pie šī notikuma daļēji vainojama elfu atkarība no maģijas. Koks kļuva par portālu starp pasaulēm, jo portālu radīja gari.

Vēsture Edit

Šis ir pirmais koks, kurš radies pasaulē, tāpēc tas bij arī lielākais. Elfi to uzskatīja par svētu. Koks lepni auga Garu ezera dienvidu daļā. Svētinges cīņas laikā zem tā savu mājvietu izveidoja mirušo karalis. Zem koka augošā ļaunuma dēļ tas nogāzās un salūza vairākos gabalos no kuriem attīstījās jauni koki. Kokam nolūztot aizsākās briesmīga sērga, kas izpostīja lielāko daļu Jārlandas dzīvības. Pēc sērgas efektivitātes beigšanās koks atauga. Pirms 9 000 gadu Jārlandu plosīja jauna sērga, bet šī sērga šo kontinenta daļu neietekmēja.

Also on FANDOM

Random Wiki