FANDOM

Skone

Galvaspilsēta

Mercenfelde (200)

Iedzīvotāju skaits

17 000

Rases

Cerivērs (15 000)
Sauls (550)
Elfs (450)
Rūķis (300)
Goblins (200)
Citi (500)

Valdnieks

Mercenfelds

Resursi

kokmateriāli, dabas veltes, dzelzsrūda

Piederība

Sargātāji, ieeja atļauta visiem

Vieta

Centrālā Jārlanda

Skone ir liela ieleja, kas atrodas uz dienvidiem no Telmartenas smailes, bet ir daļa no Telmartenas kalna. Ieleja pieder cerivēriem, un pirms Svētinges cīņas visu zonu aizņēma ezers.

Vēsture Edit

Skone savulaik bija vieta, kurā dzīvoja Tarlorns, šo vietu viņš uzskatīja par mājām un to nekad nepameta. Kādu dienu viņš pameta šo planētu elfu augošās atkarības pēc maģijas dēļ. Lai neviens šo vietu vairs nekad neapmeklētu viņš to applūdināja un tajā vietā izveidojās viens no lielākajiem pasaules ezeriem.
Pēc tam elfi pārvietoja saules akmeni virs šī ezera, jo šī bija viena no drošākajām vietām pasaulē. Tieši šeit elfi guva savas maģijas spējas. Līdz ar svētinges cīņu saules akmens izzuda, ezers iztecēja, jo viens no tā krastiem sabruka.

Ģeogrāfija Edit

Skone

Skones karte

Skone ir neliela zona. Tā atrodas uz rietumiem no Telmartenas piekrastes, dienvidiem no Telmartenas smailes, ziemeļrietumiem no Mūžīgās gaismas ezera. Visa teritorija ir tīta miglā. Lielā augstuma dēļ šeit bieži redzamas ziemeļblāzmas. Lielāko dienas daļu redzamas arī zvaigznes un Dam Targātas pavadoņi. Tāpat, neskatoties uz atrašanos ekvatora tuvumā sniegs nav retums.
Lielāko daļu zonas aizņem meži, pilni kokiem un dzīvības. Skones centrā atrodas Atspulga ezers. Tas ir viss, kas palicis no kādreiz lielā ezera, kas aizņēma visu mūsdienu Skoni. Šī zona ir neitrāla visiem un mājas cerivēriem. Tās neoficiālā galvaspilsēta ir Astūlija.

Cietokšņi Edit

Zonā ir viens cietoksnis, tas ir Ziemeļblāzmas cietoksnis. Tā ir vieta, kur atdusas Tarlorna gars. Tā atrodas uz salas Atspulga ezerā.

Dabas resursi Edit

Skone ir bagāta ar resursiem. Tur atrodamas dažādas ārstniecības augi un ziedi. Skonē sastopami tādi dzīvnieki kā:

  • Lāči
  • Vilki
  • Brieži
  • Stirnas
  • Zaķi
  • Zivis
  • Putni

Also on FANDOM

Random Wiki