FANDOM

Titāni ir citplanētiešu rase, kura ļoti labi pārvaldīja maģiju. Titāni ir Dam Targātas, elfu un daudz kā cita radītāji. Līdz svētinges cīņai viņi tika uzskatīti arī par dieviem, bet pēc tās šo statusu zaudēja.

Vēsture Edit

Drolondors bija pirmais no titāniem. Viņš radīja pārējos titānus un planētu Elglorei, kuru titāni apdzīvoja. Viņš iemācija titāniem lietot maģiju un lika radīt dažnedažādas planētas visapkārt visumam. Tieši tā viņi radīja arī Dam Targātu. Titāni dzīvoja pārticīgi, bet kad Drolondoru nogalināja viņa ļaunais brālis Ščirs planēta sāka iet postā. Pēc daudziem gadiem līdzsvars uz planētas izzuda un četri titāni centās to glābt, lai to izdarītu viņi radīja arī piekto titānu. Planēta tika izpostīta, visi titāni mira, bet tikai divi idzīvoja, tie ir: Drolondors un Anators.

Zināmie titāni Edit

  • Tarlorns - Titāns, kas pieprot zemes maģiju. Viņš ir aizsācējs planētu radīšanā. Viņš ir arī elfu radītājs.
  • Grēla - Titāns, kas pieprot ūdens maģiju. Viņa kopā ar Tarlornu rada dzīvību un rada ūdeni.
  • Daolings - Titāns, kas pieprot gaisa maģiju. Viņš sākotnēji bija visaktīvākais titāns, bet Dam Targātas radīšanā gan viņš nepiedalījās.
  • Drēvora - Titāns, kas pieprot uguns maģiju. Viņa ir maģijas radītāja citās planētās un ir visa maģiskā radītāja Dam Targātā.
  • Drolondors - Titāns, kuru maģiski radīja pārējie četri titāni, lai tas palīdzētu tiem nosargāt titānu mājas. Viņam neizdevās tās nosargāt, tas izraisīja planētas pilnīgu iznīcību, atņēma tam maģijas spējas. Bez maģijas viņš jutās bezspēcīgs un viņš sajuka prātā. Viņš sāka dzirdēt balsis un kļuva ļauns. Pēc tam viņš izmantoja Elfus, lai iekarotu Dam Targātu, bet viņa plāns neizdevās.

Piezīmes Edit

  • Titāni spēj sarunāties telepātiski, lasīt domas, pareģot nākotni. Titāni spēj saprast jebkuru valodu.

Also on FANDOM

Random Wiki