FANDOM

Zarosa

Galvaspilsēta

Aragona

Rases

Sauls (54 000) Rūķis (9 000) Jūds (7 000)

Valsts iekārta

Monarhija

Valdniece

Aldīne Selutaba

Piederība

Sargātāji

Atrašanās vieta

Ziemeļu Jārlanda

Zarosas karaliste ir vienīgā izdzīvojusī saulu karaļvalsts pēc orku uzbrukuma. Tā ir izvietota Jārlandas ziemeļu daļā.

Vēsture Edit

Zarosas karaļvalsti dibināja bēgļi no visām pārējām bijušajām saulu karaļvalstīm. Šī karaļvalsts atradās vistālāk no frontes līnijas. Orku karu laikā pārējās karaļvalstis tika iznīcinātas un šī bez kara padevās orkiem, lai spētu saglabāt neatkarību. Pēc kara sauli ap karaļvalsti uzcēla mūri un noslēdzās no apkārtējās pasaules uz vairākiem tūkstošiem gadu.
Jūdu mājvietu iznīcināja to vadonis - Dorins Selutabs, kurš bija vienīgais sauls, kurš izbēga no Zarosas. Atbrīvotāju armija viņa vadībā iznīcināja Sebukartebu, kas izraisīja arī tumšo katakombu, kuras atradās zem pilsētas sagrūšanu. Tā kā tajās atradās pudeles ar jaunās sērgas eliksīru, tad tās saplīsa un sērga sāka izplatīties pa visu Surnutu. Jūdi bēgot no sērgas devās uz Zarosas karalisti, kas bija vienīgā vieta, kur viņi varēja paglābties. Sākotnēji viņi sūtīja ziņnešus, kuriem bija jāuzzina vai viņu drīkstēs uzturēties Zarosā, bet tā kā ziņneši atnāca ar atteikumu, tad jūdi neskatoties uz to devās Zarosas virzienā, šoreiz bez papildspēkiem. Zarosas armijai neskaitāmie jūdi izskatījās pēc uzbrūkoša karaspēka. Tādējādi sākās cīņa. Cīņas laikā visi izdzīvojušie jūdi tika sagūstīti. Aldīne Selutaba noskadrojusi, kas noticis patiesībā atbrīvoja jūdus un ieslodzīja cietumā savu likumīgo brāli - Dorinu Selutabu, kurš tur atrodas jo projām. Pēc tam šī karaļvalsts kļuva par Sargātāju galveno karaļvalsti un valdniekvalsti.

Valdnieki Edit

Izmantots saules kalendārs.

Also on FANDOM

Random Wiki